loading...

فروشگاه آنلاین

برخی ایده ها برای اینکه فضای داخلی خانه شما به زیبایی خانه های لاکچری تبدیل شود  بسیاری از افراد می خواهند ظاهر خانه خود را به روز كنند ، اما آنها به اشتباه تصور می كنند كه هزینه تغییرات بسیار ز

برخی ایده ها برای اینکه فضای داخلی خانه شما به زیبایی خانه های لاکچری تبدیل شود

 بسیاری از افراد می خواهند ظاهر خانه خود را به روز كنند ، اما آنها به اشتباه تصور می كنند كه هزینه تغییرات بسیار زیاد است. خوشبختانه پروژه های بسیار خوبی برای طراحی وجود دارد که می توانید انجام دهید و فقط به بودجه کمی نیاز دارد. این مقاله نکات بسیار خوبی را به شما می آموزد که بانک را شکست نمی دهد.

 

سعی کنید گیاهان را به اتاق خود اضافه کنید. شگفت زده خواهید شد که چقدر زنده تر و در عین حال آرام کننده است. یک اتاق می تواند فقط با افزودن یک گیاه ساده به اتاق تبدیل شود. یک گیاه واحد که به درستی قرار گرفته باشد ، واقعاً می تواند روحیه را ایجاد کند و اتاق را دور هم جمع کند. فقط فراموش نکنید که آن را آبیاری کنید!

 

یک نکته عالی در طراحی داخلی یادگیری هنر ظرافت است. برخی از افراد سبک های پر زرق و برق را ترجیح می دهند و این کاملا خوب است. اما بسیاری از افراد در نهایت به تزئینات چسبناک ختم می شوند زیرا آنها بیش از حد حسادت می کنند و فقط نمی دانند چه موقع جلوی خود را بگیرند. تمام آنچه باید به خاطر بسپارید عبارت "بیشتر کمتر است" است.

 

در صورت انتخاب استخدام حرفه ای با طراح داخلی قرارداد دقیق داشته باشید. این به نفع هر دوی شما خواهد بود و اطمینان حاصل می کنید که در یک صفحه هستید ، بدون تعجب و هیچ گونه اضافه هزینه. به هر حال یک طراح داخلی خوب خواستار عقد قرارداد است ، بنابراین روش خوبی برای اثبات اینکه یک تاجر معتبر هستند ، می باشد.

 

سبک شخصی خود را هنگام طراحی اتاق های خود در نظر داشته باشید. مطمئناً ممکن است داشتن طرحی که بازدیدکنندگان آن را دوست دارند خوب باشد ، اما این شما هستید که باید در آنجا زندگی کنید. اگر تم اتاق را در اتاق خود یا بالش های فانتزی می خواهید ، آنها را تهیه کنید. حتی اگر بعداً آن را دوست نداشتید ، همیشه گزینه تغییر آن را دارید.

 

آیا از خود پرسیده اید که چه کاری باید انجام دهید تا میز قهوه خوری شما از نظر ظاهری دلپذیرتر و شلوغتر شود؟ به این فکر کنید که چند مورد کانونی را روی میز قهوه مانند برخی کتابهای بزرگ و یک گلدان کوچک با چند گل بریده بگذارید ، این یک حس خوب برای هر اتاق است.

 

از کفپوش گرم در اتاق خواب استفاده کنید. کف سرد می تواند اولین شوک ناخوشایند صبح باشد. حتما در اتاق خواب از چیزی مانند کف فرش یا چوب استفاده کنید. از سرامیک ، سنگ مرمر یا هر سطح سرد دیگر خودداری کنید. اگر کف گرم گزینه ای نیست ، یک فرش را زیر یا نزدیک تخت قرار دهید.

 

سینک ظرفشویی پایه انتخاب های شگفت انگیزی در حمام های کوچک است. این نوع سینک ظرفشویی ها فضای کمتری را اشغال می کنند و باعث می شوند یک حمام کوچک بزرگتر به نظر برسد. آنها همچنین جذابیت جذابی دارند که کلاسیک است و با هر دکوراسیون کار می کند. شما می توانید آنها را در فروشگاه محلی برای بهسازی منازل خود با قیمت های مختلف پیدا کنید.

 

آویختن آثار هنری به دیوار راهی عالی برای روح بخشیدن به هر اتاق است. با این حال ، مهم است که زیاد تحمل نکنید. این فقط باعث می شود اتاق بهم ریخته به نظر برسد. اگر دیوار بزرگی دارید و می خواهید فضای بیشتری را پر کنید ، فقط یک قطعه هنری بزرگتر تهیه کنید.

 

هنگام تزئین قفسه کتاب ، موارد مشابه را کنار هم قرار دهید. هنگامی که در حال چیدمان دکوراسیون منزل یا کتاب ها هستید ، آنها را نزدیک وسایلی با اندازه ، سبک و رنگ مشابه قرار دهید. این کمک می کند تا منطقه به نظر شیک و کم نظم برسد. به عنوان مثال ، اگر دو گلدان مشابه دارید ، یکی را در انتهای قفسه و دیگری را نزدیک آن قرار دهید.

 

هنگام انتخاب رنگ های رنگ داخلی که قصد دارید برای خانه خود استفاده کنید ، همیشه سعی کنید نور خورشید در اتاق را بخاطر داشته باشید. با یادآوری اینکه در کدام نقطه از روز اتاق شما حداکثر میزان نور خورشید را دریافت می کند ، ممکن است برای انتخاب رنگی که بیشترین میزان روشنایی را دارد ، آماده باشید.

 

قبل از شروع خرید مبلمان ، از اتاقی که تزئین می کنید کاملاً اندازه گیری کنید. اندازه مهم است. هم اتاق و هم مبلمان مورد نظر خود را برای خرید اندازه بگیرید. فقط به این دلیل که می تواند در یک اتاق قرار بگیرد ، به معنای اندازه عملی بودن آن نیست. اطمینان حاصل کنید که هنوز هم می توانید در اتاق به راحتی قدم بزنید.

 

قبل از به دار آویختن دیوار قلاب های دیوار ، آنها را در نظر بگیرید. شما نمی خواهید آنها نزدیک هر نقطه کانونی اتاق واقع شوند. بگذارید این قطعه فضای شخصی خودش را داشته باشد. این به اندازه آینه بستگی دارد. اما قدم به عقب بروید و در حالی که آنها را قرار می دهید این تصمیم را بگیرید.

 

هنگامی که در اتاق نشیمن خود پنجره های درمانی قرار می دهید ، باید همیشه آنها را به اندازه کافی بخرید تا روی زمین آویزان کنید. کاری که مردم اغلب انجام می دهند آویختن پرده هایی است که خیلی کوتاه هستند و به زمین نمی رسند. در نهایت اتاق شما به بیرون نگاه خواهد کرد.

 

یک رنگ ساده و ساده رنگ می تواند اتاق را فوق العاده نشان دهد. اما خود را به این محدود نکنید. استفاده از استنسیل را در نظر بگیرید تا چند طرح زیبا روی دیوار ایجاد کنید تا لایه دیگری به اتاق اضافه شود. تعداد زیادی تکنیک مختلف برای ساختن الگوها بر روی دیوار شما وجود دارد که می تواند باعث شود اتاق فقط با یک کار رنگ آمیزی معمولی ، حتی بهتر از آن شود.

 

هنگام طراحی یک اتاق خاص باید به این فکر کنید که چه کسی بعد از تزئین اتاق از آن استفاده می کند. به عنوان مثال ، اگر غالباً سرگرم هستید ، باید تعیین کنید که آیا میهمانان در آن اتاق به شما ملحق می شوند یا نه. شما می خواهید مطمئن باشید که صندلی مناسبی دارید اما می توانید یک باره از اتاق لذت ببرید.

 

مقاله قبلی نشان می دهد که ایجاد پروژه های DIY کار دشواری نیست و آنها می توانند مبلغ زیادی از پول شما را پس انداز کنند. در صورت لزوم در طول کار طراحی خود ، به این مقاله مراجعه کنید و از امروز ایده های پروژه خود را شروع کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 211
  • بازدید سال : 1,093
  • بازدید کلی : 36,799