loading...

فروشگاه آنلاین

مشاوره برای هر کسی که با شرکتهای تمیز کننده فرش سروکار دارد فرش شما روز به روز برای شما سخت کار می کند. با گذشت زمان ، آلودگی ها و لکه ها اجتناب ناپذیر هستند و می توانند فرش شما را فرسوده و کسل کننده

مشاوره برای هر کسی که با شرکتهای تمیز کننده فرش سروکار دارد

فرش شما روز به روز برای شما سخت کار می کند. با گذشت زمان ، آلودگی ها و لکه ها اجتناب ناپذیر هستند و می توانند فرش شما را فرسوده و کسل کننده نشان دهند. شما باید یک شرکت معتبر شستشوی فرش استخدام کنید تا فرش خود را کاملاً تمیز کند تا دوباره در آن نفس بکشد. این مقاله را بخوانید تا بفهمید چطور می توانید یک شرکت مناسب برای این شغل پیدا کنید.

وقتی به فکر استخدام یک شرکت نظافت برای تمیز کردن فرشهای خانه خود هستید ، بررسی کنید که آیا آنها دارای پروانه کسب معتبر هستند. بعضی از شرکت ها معتقدند چون تمیز کردن فرش کار بی مهارت است ، بنابراین مجبور نیستند مجوز فعالیت تجاری را داشته باشند. اگر مشکلی در کار آنها در خانه شما وجود داشته باشد ، می تواند شما را آزار دهد.

 

اطمینان حاصل کنید که شرکتی که برای تمیز کردن فرش های خود استفاده می کنید تضمین می کند که می توانند به بالشتکی که در زیر فرش شما قرار دارد برسند. این جایی است که بیشتر لکه ها برطرف می شوند ، بنابراین تنها راه تمیز کردن واقعی فرش ها نفوذ به این لایه است. اگر آنها نمی توانند آن را تضمین کنند ، باید یک پاک کننده جدید پیدا کنید.

 

چه کسی را برای تمیز کردن فرش های خود استخدام می کنید بستگی به نوع تمیز کردن آنها و نوع فرش شما دارد. اگر از فرش هایی استفاده می کنید که از الیاف ساخته شده توسط انسان ساخته شده اند ، می توانید از یک دستگاه تمیز کننده فرش مرطوب مانند بخارپز یا مواد شیمیایی مرطوب استفاده کنید. اگر این الیاف طبیعی است ، باید از مواد شیمیایی خشک استفاده کنید.

 

اگر می خواهید لیستی سریع از شرکت های محلی ایجاد کنید ، با نزدیکترین اتاق بازرگانی خود تماس بگیرید. آنها همچنین می توانند شما را از شركتهایی كه تعداد زیادی شکایت مشتری دارند ، مطلع كنند. این بهترین راه برای یافتن یک قالیشویی مطمئن است.

 

آیا شرکت شستشوی فرش که در نظر دارید تضمینی در مورد کار آنها ارائه می دهد؟ قبل از اینکه چیزی را امضا کنید یا کاری انجام داده اید ، با نظافتچی ها صحبت کنید و دریابید که آیا آنها می توانند فرش را همانطور که می خواهید تمیز کنند. همچنین ، آنها پشت سر حرف خود خواهند ایستاد.

 

هنگامی که به دنبال سرویس شستشوی فرش هستید ، نام مشتریانی را که از خدمات خود استفاده کرده اند دریافت کنید. دریافت نظرات از این مشتریان ایده کیفیت خدمات این شرکت را به شما ارائه می دهد. اگر این مشتریان چیزهای زیادی در مورد شرکتی دارند که آنها را دوست ندارند ، به سراغ شرکت دیگری بروید.

 

قهوه هر آنچه را لمس می کند لکه دار می کند. لکه ها را بلافاصله با یک پارچه خشک جاذب از روی فرش خود بریزید. محلول یک چهارم آب گرم ، یک قاشق چای خوری مواد شوینده پارچه ای ملایم و 1 قاشق چای خوری سرکه سفید را روی نشت قرار دهید. پس از خشک شدن کامل این محلول ، ماده شیمیایی تمیز کننده فرش استفاده کنید. قبل از جاروبرقی اجازه دهید تا محل مورد نظر خشک شود.

 

ببینید آیا شرکت شستشوی فرش خدمات اضافی را که ممکن است به آن علاقه داشته باشید ارائه می دهد یا خیر. بسیاری از شرکت های شستشوی فرش نیز روتختی ، روکش پارچه را تمیز می کنند و ممکن است سایر خدمات مورد نظر شما را ارائه دهند. اگر به این خدمات احتیاج دارید ، اگر آنها در حین تمیز کردن فرش شما ، آنها را انجام دهند ، قیمت آنها پایین تر خواهد بود.

 

داشتن جدیدترین فناوری ، یک شرکت را در زمینه تمیز کردن فرش بهترین انتخاب نمی کند. اگرچه این مساله مطمئناً مفید است ، داشتن کسی که واقعاً بداند هنگام استفاده از تجهیزات چه کاری انجام می دهد مهمتر است. آیا آنها به تمام سوالات شما پاسخ داده اند؟ آیا آنها با احترام با شما رفتار می کنند و احساس راحتی می کنند؟ شما باید در هر کسی که برای انجام کار استخدام می کنید به دنبال این ویژگی ها باشید.

 

وقتی برای استخدام به مشاغل احتمالی نظافت فرش نگاه می کنید ، بررسی آنلاین مشتریان را بررسی کنید. می توانید از بسیاری از نظافتچی های محلی بینش ارزشمندی کسب کنید. بسیاری از سایت های بررسی به مشتریان این امکان را می دهند تا درباره تجربیات خود با شرکت های خاص پست ارسال کنند. این روش به اشتراک گذاری اطلاعات می تواند توصیه ها یا هشدارهایی را برای جلوگیری از شرکت های خاص به شما ارائه دهد. کسانی که نظرات بهتری دارند می توانند جستجوی شما را محدود کنند.

 

اعتبار و امنیت هر پاک کننده فرش را که استفاده می کنید بررسی کنید. درباره این شرکت و هر ادعای Better Business Bureau که ممکن است در دسترس باشد تحقیق کنید. بررسی کنید که همه کارمندان چک سوابق و غربالگری مواد مخدر را دریافت می کنند. هنگام تصمیم گیری در مورد خدمات ، امنیت خانواده و وسایل شما باید در درجه اول قرار گیرد.

 

برای یک روش سالم برای تمیز کردن فرش ها ، از شرکت پاک کننده فرش خود در مورد شوینده هایی که استفاده می کنند س askال کنید. در حالت ایده آل ، آنها باید از یک ماده تمیز کننده سازگار با محیط زیست استفاده کنند. مواد شوینده با مواد شیمیایی می توانند بر هوای محیط شما تأثیر بگذارند. اگر نسبت به آن حساسیت دارید ، مطمئن شوید که این شرکت از یک پاک کننده سبز استفاده کرده است.

 

تصور نکنید که همه کوپن ها در مورد نظافت فرش برابر هستند. بیشتر کوپن ها خدمات خاص را پوشش می دهند و نه چیز دیگر. منطقه (های) خانه ای که در آن گنجانده شده کاملاً مشخص است. از شرکت نظافت بخواهید که به طور کامل توضیح دهد که این کوپن شامل چه مواردی می شود و در تلاش برای تأمین نیازهای نظافت شما ، هزینه های دیگری متحمل می شود.

 

بسیاری از مشاغل شستشوی فرش در بازار وجود دارد که همه آنها کار خوبی برای شما انجام نمی دهند. این شما هستید که می توانید تحقیقات خود را انجام دهید و شرکتی را که صلاحیت بیشتری برای این کار دارد انتخاب کنید. برای کمک به تصمیم گیری از نکات موجود در این مقاله استفاده کنید.

منبع: دیجی فرش

فروشنده بازدید : 140 دوشنبه 30 فروردین 1400 زمان : 22:31 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 76
  • بازدید ماه : 195
  • بازدید سال : 1,077
  • بازدید کلی : 36,783