loading...

فروشگاه آنلاین

بهترین نکات و نکات برای صرفه جویی در هزینه آنلاین  خرید آنلاین یکی از راحت ترین و راحت ترین راه ها برای یافتن وسایلی است که شما نیاز یا مورد نظر خود را دارید. علاوه بر مقایسه آسان فروشندگان مختل

بهترین نکات و نکات برای صرفه جویی در هزینه آنلاین

 خرید آنلاین یکی از راحت ترین و راحت ترین راه ها برای یافتن وسایلی است که شما نیاز یا مورد نظر خود را دارید. علاوه بر مقایسه آسان فروشندگان مختلف ، می توانید حسابی راه اندازی کنید که کارت خود را بدون درخواست اطلاعات به طور خودکار شارژ کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید آنلاین به ادامه مطلب بروید!

 

هنگام حمل کالاهایی که به صورت آنلاین به خانه خود حمل می کنید ، از حقوق مصرف کننده خود در مورد جدول زمانی و شرایط محصولات آگاه شوید. شما حق دریافت اقلام را با توجه به شرایط ذکر شده هنگام سفارش آنها و انتظارات منطقی از آسیب ندیدن کالاها دارید. برای جزئیات دقیق با BBB مشورت کنید و آنچه را که به شما می آید منصفانه دریافت کنید!

 

قبل از خرید آنلاین کالا ، درباره حمل و نقل بیشتر بدانید. اگر در مورد هزینه حمل اطلاعاتی پیدا نکردید ، با فروشنده تماس بگیرید تا از وجود هزینه های اضافی برای حمل و نقل مطلع شوید. اگر چندین گزینه حمل و نقل وجود دارد ، گزینه مطمئن و مقرون به صرفه ای را انتخاب کنید تا مطمئن شوید که محصول خود را سریع دریافت می کنید.

 

قبل از مراجعه به یک وب سایت خاص برای خرید ، حتما به دنبال کد کوپن باشید. وب سایت هایی مانند www.retailmenot.com کدهایی را ارائه می دهند که می توانید هنگام ورود به صندوق وارد کنید. برخی از این کدهای کوپن پول شما را از خرید کامل برمی دارد در حالی که برخی دیگر با تخفیف یا حمل رایگان به شما تحویل می دهند.

 

به روزرسانی حساب های برتر در فروشگاه های آنلاین مورد علاقه خود توجه کنید. این عضویت تنها 79 دلار در سال است و مزایای زیادی نیز دارد. حمل و نقل رایگان دو روزه ، تخفیف در حمل روز بعد و حتی معاملات ویژه کالاها. به علاوه می توانید موارد زیادی را از کتابخانه فیلم های آنها و برخی از موارد را به صورت رایگان نیز انتخاب کنید. این به معنای صرفه جویی بیشتر است.

 

اگرچه خرید اینترنتی لباس می تواند بسیار راحت و راهی عالی برای صرفه جویی در وقت باشد ، اما اطمینان حاصل کنید که هر لباسی که خریداری می کنید متناسب نیست و یا آن چیزی که شما می خواستید نیست. یک اشکال بزرگ در خرید آنلاین لباس این است که در واقع قبل از خرید لباس نمی توانید آن را ببینید!

 

اگر خرید آنلاین زیادی دارید ، ایده خوبی است که یک نوار ابزار ضد فیشینگ را در رایانه خود بارگیری کنید. این به شما کمک می کند هر سایتی که ممکن است از شما بخواهد با هدف کلاهبرداری از شما اطلاعات بخواهد ، از بین برود. این نرم افزار را می توانید در سراسر اینترنت به صورت رایگان پیدا کنید.

 

هنگام خرید کالایی از خرده فروش آنلاین ، مطمئن شوید که سیاست بازگشت تاجر را بررسی کرده اید. برخی از خرده فروشان برای کالای برگشتی هزینه بازپرداخت دریافت می کنند. اگر بخواهید پس از خرید تصمیم خود را در مورد خرید تغییر دهید ، این معامله خوبی برای شما نخواهد بود.

 

اگر با فروشنده های آنلاین خاصی خرید می کنید ، سعی کنید خریدهای خود را در زمانی که حمل و نقل رایگان ارائه می دهند ، در صورت خرید ، برنامه ریزی کنید. در هنگام خرید آنلاین هزینه حمل و نقل یک هزینه عمده است و گاهی اوقات این امر می تواند سفارش ارزان تری را بسیار گران کند. دریافت حمل و نقل رایگان برای کالاهای شما می تواند در هزینه های زیادی صرفه جویی کند ، که می توانید از آن برای سایر وسایل استفاده کنید ، بنابراین در زمان ارائه آن باید از آن استفاده کنید.

 

اگر می خواهید خرده فروشان ایمیل های مربوط به تخفیف و فروش را برای شما ارسال کنند ، اما نمی خواهید ایمیل شما با نامه های ناخواسته شلوغ شود ، فقط برای دریافت تبلیغات فروش از بازرگانان یک حساب ایمیل ایجاد کنید. با این کار ایمیل منظم شما از شلوغی تبلیغاتی خالی خواهد ماند و همه اعلامیه های فروش خود را در یک مکان خواهید داشت.

 

به روش حمل و نقل که انتخاب می کنید بسیار توجه کنید. در موارد اضطراری اضطراری و نیاز به داشتن چیزی در عرض یک یا دو روز ، حمل و نقل استاندارد مناسب است. وقتی چهار تا پنج روز سفارش خود را انجام دهید ، نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای حمل و نقل دو یا سه روزه نیست.

 

قبل از اینکه متعهد به خرید شوید ، نگاهی بیندازید که آیا تولید کننده در حال حاضر کد تبلیغاتی یا کوپن در دسترس دارد. همچنین ، صفحه معاملات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک تصمیم تحصیل کرده دارید. چیزی به سادگی کد ارسال رایگان می تواند تا ده دلار از خرید یا بیشتر شما صرفه جویی کند.

 

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد ، خرید آنلاین از جهات مختلف می تواند راحت باشد. به جای اینکه تصور کنید تجربه بدی دارید ، خرید آنلاین را امتحان کنید. اگر نکات این مقاله را به خاطر بسپارید و آنها را در تجربه خود به کار ببرید ، ممکن است اوقات خوبی داشته باشید!

 

 

فروشنده بازدید : 159 چهارشنبه 24 دی 1399 زمان : 21:03 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 82
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 1,083
  • بازدید کلی : 36,789