loading...

فروشگاه آنلاین

خرید آنلاین وقتی ایمن باشد با خیال آسوده خرید کنید  هیچ چیز کاملاً عجله ای برای یافتن یک معامله فوق العاده آنلاین نیست. اما ، بهترین راه برای تبدیل شدن به یک متخصص در خرید آنلاین ، تحقیق در مورد

خرید آنلاین وقتی ایمن باشد با خیال آسوده خرید کنید

 هیچ چیز کاملاً عجله ای برای یافتن یک معامله فوق العاده آنلاین نیست. اما ، بهترین راه برای تبدیل شدن به یک متخصص در خرید آنلاین ، تحقیق در مورد همه چیز در مورد ترفندها و نکات مربوط به تجارت است. ادامه مقاله زیر را بخوانید ، و در کمترین زمان می توانید یک حرفه ای واقعی باشید.

 

بعد از اینکه موارد مورد نظر خود را پیدا کردید ، بررسی کنید آیا کوپنی ارائه شده است یا خیر. وب سایت های زیادی وجود دارند که کوپن ارائه می دهند. این کوپن ها می توانند با درصد معینی تخفیف ، مبلغ دلاری معین تخفیف یا حمل و نقل رایگان باشند. چندین بار چندین کوپن ارائه می شود. اگر چنین است ، موردی را انتخاب کنید که بیشترین صرفه جویی را در شما داشته باشد.

 

هنگام خرید بصورت آنلاین و ملزم به ایجاد حساب کاربری ، هرگز از رمزهای عبوری که در وب سایت های دیگر استفاده می کنید استفاده نکنید. برای ایجاد حساب کاربری برای خرید کفش از یک خرده فروش وب از ایمیل یا رمز بانکی خود استفاده نکنید. اگر کسی قادر به دیدن این رمز عبور باشد ، می تواند به موارد بیشتری از نمایه شما در فروشگاه خرده فروشی دسترسی داشته باشد.

 

اگر می خواهید یک کالای دست دوم را بصورت آنلاین خریداری کنید ، ابتدا در مورد فروشنده اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما باید از مشخصات آنها بازدید کرده و به دنبال نظرات نوشته شده توسط خریداران دیگری باشید که از این فروشنده کالایی خریداری کرده اند. دریغ نکنید تا با فروشنده تماس بگیرید تا چند سوال در مورد کالای مورد علاقه خود بپرسید.

 

با حقایق حمل و نقل یک خرده فروش آنلاین آشنا شوید. سیاست حمل و نقل آنها باید در یک قسمت جداگانه شرح داده شود تا میانگین زمانی را که شما باید کالاهای خود را دریافت کنید ، محدودیت های جغرافیایی ، گزینه های حمل و نقل ، بیمه احتمالی حمل و نقل و هزینه های حمل و نقل آنها را شرح دهید. برای تعیین اینکه آیا این هزینه ها و گزینه ها برای شما ، بودجه و منطقه شما قبل از سفارش مناسب مناسب است ، از همه این اطلاعات استفاده کنید.

 

اگر فکر می کنید در آینده خریدهای آنلاین زیادی انجام می دهید ، درخواست کارت اعتباری جداگانه ای را در نظر بگیرید که فقط برای این معاملات استفاده کنید. ردیابی کلیه معاملات ساده تر است ، زیرا تنها موارد ذکر شده در سوابق معاملات این کارت است. بعلاوه ، اگر قربانی کلاهبرداری باشید ، نیازی به نگرانی در مورد به خطر افتادن وجوه شخصی خود ندارید ، حتی به طور موقت.

 

وقتی قصد خرید دارید ، باید به فکر خرید کارت نقدی اعتباری و بارگیری آن باشید. این به شما کمک می کند از استفاده از حساب های بدهکار یا اعتباری که مانده زیادی دارند ، خودداری کنید. اگر کسی اطلاعات کارت اعتباری را دریافت کند ، چیزی برای کارت در اختیار او نیست.

 

اگر پیوندی را از طریق ایمیل از طریق فروشگاه اینترنتی ارسال کرده اید ، به URL توجه کنید. برخی از کلاهبرداران ایمیل های جعلی ارسال می کنند که دقیقاً مانند آنچه یک فروشگاه ایمیل معروف ارسال می کند ، با این تفاوت که URL کمی متفاوت است. اطمینان حاصل کنید که از آدرس رسمی ایمیل دریافت کرده اید و URL پیوندی را که دنبال کرده اید بررسی کنید.

 

هنگام خرید آنلاین برای چند کالا ، استفاده از یک خرده فروش آنلاین را به جای چند خرده فروشی در نظر بگیرید. این به این دلیل است که هر خرده فروش هزینه حمل و نقل و حمل و نقل را دریافت می کند. در صورت سفارش از دو خرده فروش جداگانه ، هزینه حمل و نقل و جابجایی شما دوبرابر می شود. در عوض ، از یک خرده فروش حتی اگر قیمت ها کمی بالاتر باشد ، خرید کنید.

 

درباره سیاست بازگشت فروشگاه اطلاعات کسب کنید. گاهی اوقات هنگام سفارش آنلاین این احتمال وجود دارد که بخواهید کالایی را برگردانید یا مبادله کنید. اگر اتفاقی است که ممکن است بیفتد ، بدانید که سیاست های فروشگاه چیست ، در نتیجه از کالایی که نمی خواهید ناامید نشوید.

 

خرید آنلاین یک فرآیند هیجان انگیز است که می تواند صرفه جویی واقعی برای دانشمندان داشته باشد. به دست آوردن کمی درک و تخصص از قبل راهی عاقلانه برای شروع سفر خود به عنوان یک خریدار آنلاین است. در صورت لزوم اطلاعات فوق را مرور کرده و از امروز با خود معاملات عمده ای را به دست آورید.

فروشنده بازدید : 137 یکشنبه 14 دی 1399 زمان : 23:36 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 185
  • بازدید سال : 1,067
  • بازدید کلی : 36,773