loading...

فروشگاه آنلاین

راهنمای خرید آنلاین

فرش طرح پتینهتراکم یا همان تراکم طولی فرش، از آن جایی که از اسمش پیداست، به تعداد گره در هر مترمربع در طول فرش میگویند. این فرش های مدرن کاشان با شانه و تراکم های متنوعی بافته می شوند. در فرش های وینتج به عمد شکل ظاهری فرش را شبیه به عتیقه و کهنه تغییر می دهند تا توجه خریداران را جلب کند. شاید ایده تولید این فرش با توجه به سلیقه برخی افراد عتیقه دوست ایجاد شد. وینتیج ( Vintage ) در لاتین به مفهوم اشیا عتیقه و قدیمی است. این عمل با استفاده از یک ماده شیمیایی معروف به پودر سفید گری انجام می شود. در گذشته این کار به جهت افزودن ارزش مادی فرش انجام می شد. در گذشته فرش های نو به منظور پا خوردن و کهنه شدن در محل های پر رفت و آمد پهن می شد. فرش های دستباف با گذشت زمان،ارزشمندتر می شوند همین موضوع سبب شده تا روش های کهنه کردن فرش دستباف، از سال های گذشته نیز مورد توجه قرار بگیرد. جنس غالب نخ تار و پود فرش 500 شانه پنبه است و تعداد رنگ های به کار رفته در آن 8 رنگ است . سرعت و سهولت کار در تولید انبوه اهمیت زیادی دارد.

{فرش طرح وینتیج|فرش پتینه طوسی|خرید اینترنتی فرش کهنه نما}

فرش پتینه در مشهدفرش ایرانی پر از زیبایی سحرگونه است، گویی در بهشت قدم گذاردهای؛ بهشتی با رنگهای سیمین و زرین فام که باغهای آن روح از سر بیننده برده، گویی در باغ بهشت جاودانی سیر و سیاحت میکند، با رنگهای درخشان و ناب و پیچش شاخ و برگها حرکت را در تار و پود فرش تداوم میبخشد. در واقع تولید کنندگان فرش های ماشینی به زیبایی فرش های وینتج (کهنه نما) روانه بازار کرده اند. اگرچه این فرش ها در گروه کفوش های فانتزی و مدرن قرار دارند ولی سابقه کهنه کردن فرش از دیرباز وجود داشته است. کهنه کاری یا پتینه یا وینتج همگی اشاره به تکنیکی دارند که در آن ظاهر فرش، همانند فرش های قدیمی است. معمولا زوج های جوان و افراد نوگرا و تحول طلب بیشتر از این گونه فرش ها استقبال کرده اند. این روزها طریقه رنگرزی نخ و بافت فرش در مقایسه با قبل، تفاوت کرده است و ظاهرا نیازی به این کار نیست. اصالت این کار به دلیل افزودن بر قیمت فرش نبوده ولی خود به خود فرش به نظر کهنه تر و در نتیجه با ارزش تر به نظر می رسید. ماده به کار رفته در دواشور کردن، ” هیپوکلریت کلسیم” نام دارد. و کلیه محصولات را در سریعترین زمان، با ضمانت کیفیت و قیمت به دست خریداران عزیز میرساند.

{خرید فرش ماشینی وینتیج|قیمت فرش کهنه نما|فرش های طرح پتینه}

امروزه با توجه به تغییر سبک دکوراسیون داخلی از سنتی به مدرن، ایده فرش ای کهنه نمای ماشینی نیز اجرا می شود. علاقمندان به طراحی مدرن با فرش های کهنه نمای ماشینی، ایده های خلاقانه تری را اجرا می کنند. باز هم ایده و خلاقیت تولیدکننده های فرش های ایرانی است که می تواند پاسخی برای این سوال باشد تا بتواند نیاز و خواسته مشتری را درک کرده و برای آن راهکاری اصولی پیدا کند. معمولا علاقمندان دکوراسیون سبک کلاسیک فرش های کهنه نما را بیشتر می پسندند ولی به علت ظاهر نفیس و خاص، این فرش ها در سبک جدید نیز دیده می شوند. از آن جایی که فرش در تمام خانه هایی ایرانی دیده می شود ما ایرانیان علاقه زیادی به داشتن فرش داریم و دوست داریم اطلاعات زیادی در مورد فرش وینتیج داشته باشیم. در واقع با استفاده از روش هایی ظاهر فرش به شکل کهنه و قدیمی تغییر می کند. با استفاده از فرش های کهنه نما همان زیبایی و جذابیت فرش دستباف در دکوراسیون وارد می شود. به همین دلیل امروزه کسانی که در تولید فرش فعالیت دارند ، فرش کهنه نما را از فرش نو و جدید تهیه می کنند و با استفاده از ترفند های خاصی اقدام به کهنه نما کردن فرش می کنند.

{فرش ماشینی طرح وینتیج|خرید فرش ماشینی پتینه|فرش مدل پتینه}

وینتیج در لغت به معنای سبک سنتی و قدیمی می باشد , فرش کهنه نما و یا وینتیج گونه ای جدید از انواع فرش های ماشینی هستند که همان طور که از سبک طراحی و نقش و نگار آن ها مشخص است , دارای طراحی های سبک سنتی فرش های ایرانی و کهنه را دارند که به فرش های کهنه نما معروف هستند , فرش هایی با سبک طراحی بافت قدیمی و اصیل ایرانی که با نگاه با آن ها این احساس به ما دست می دهد که مدت ها است از آن استفاده شده است بنابراین احساس ثبات و سنت به ما دست می دهد با استفاده از فرش وینتیج دکوراسیونی جذاب و عالی خواهیم داشت چون نوع طراحی آن ها به گونه ایست که چشم هر بیننده ای را جذب خود میکند و به واسطه نوع طراحی خاص خود میتوانند برای انواع دکوراسیون ها اعم از دکوراسیون های مدرن و کلاسیک استفاده شوند. همین موضوع باعث شده است تا امروزه برخی از شرکت ها به رسم ایام قدیم، اقدام به کهنه کردن فرش های ماشینی نو کنند تا خرید آن برای افراد با سطح درآمد معمولی امکان پذیر باشد.

فروشنده بازدید : 115 یکشنبه 30 خرداد 1400 زمان : 21:43 نظرات (0)

از کجا فرش ماشینی جدید بخرم؟


خرید فرش ماشینی جدید یکی از سوالات کاربران اینترنت می باشد که برای خرید فرش ماشینی کاشان آن را از ما سوال می کنند.در این مقاله می خواهیم شما را با فروشگاه اینترنتی فرش کاشان آشنا کنیم تا بتوانید با چند کلیک ساده فرش خود را از طریق اینترنت خریداری کنید. پس تا پایان این مقاله همراه ما باشید. تا شما را با این نکات آشنا کنیم.

فروشنده بازدید : 191 پنجشنبه 25 دی 1399 زمان : 23:43 نظرات (0)

بهترین نکات و نکات برای صرفه جویی در هزینه آنلاین

 خرید آنلاین یکی از راحت ترین و راحت ترین راه ها برای یافتن وسایلی است که شما نیاز یا مورد نظر خود را دارید. علاوه بر مقایسه آسان فروشندگان مختلف ، می توانید حسابی راه اندازی کنید که کارت خود را بدون درخواست اطلاعات به طور خودکار شارژ کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید آنلاین به ادامه مطلب بروید!

فروشنده بازدید : 159 چهارشنبه 24 دی 1399 زمان : 21:03 نظرات (0)

نکاتی که در خرید آنلاین شما کمک می کند.

 اگر می خواهید بیشتر درباره خرید آنلاین بیاموزید ، مقاله مناسب را می خوانید. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید تا از داشتن تجربه صحیح اطمینان حاصل کنید. شما نمی خواهید اشتباهات پرهزینه ای انجام دهید یا چیزی را اشتباه درک کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید آنلاین به مطالعه ادامه دهید.

فروشنده بازدید : 195 شنبه 20 دی 1399 زمان : 9:17 نظرات (0)

بهترین فرش ماشینی چه مارکی است؟

 

 

 

بهترین فرش ماشینی چه مارکی است؟ یک سوال پر پرسش از سوی کاربران اینترنت می باشد که هنگام خرید اینترنتی فرش آن را می پرسند. ما در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم پس با ما همراه باشید.

 

 

فروشنده بازدید : 161 پنجشنبه 18 دی 1399 زمان : 19:55 نظرات (0)

خرید آنلاین وقتی ایمن باشد با خیال آسوده خرید کنید

 هیچ چیز کاملاً عجله ای برای یافتن یک معامله فوق العاده آنلاین نیست. اما ، بهترین راه برای تبدیل شدن به یک متخصص در خرید آنلاین ، تحقیق در مورد همه چیز در مورد ترفندها و نکات مربوط به تجارت است. ادامه مقاله زیر را بخوانید ، و در کمترین زمان می توانید یک حرفه ای واقعی باشید.

فروشنده بازدید : 137 یکشنبه 14 دی 1399 زمان : 23:36 نظرات (0)

چگونه می توان خرید های شگفت انگیز آنلاین را پیدا کرد

 رشد انفجاری اینترنت باعث می شود خرید مجموعه ای شگفت انگیز از سراسر جهان برای همیشه راحت تر باشد. با این وجود ، دانستن اینکه کجا باید جستجو کنید تا بهترین معاملات را انجام دهید دشوار است. برای برخی از نکات پس انداز برای سفر بعدی خرید آنلاین ، به خواندن ادامه دهید.

فروشنده بازدید : 193 جمعه 05 دی 1399 زمان : 20:18 نظرات (0)

مشکلات خرید آنلاین یا خرید اینترنتی

آیا از ترس در تعطیلات می ترسید زیرا مجبورید با خریداران دیگر فروشگاه کنار بیایید؟ در این صورت ، راه حلی به نام خرید آنلاین وجود دارد. با انجام خریدهای اینترنتی خود ، مجبور به خرید و فروش با افراد دیگر نباشید زیرا می توانید از طریق رایانه شخصی خود خرید کنید. با این حال ، قبل از شروع ، باید از نکات امنیتی خرید آنلاین آگاه باشید.

فروشنده بازدید : 193 یکشنبه 30 آذر 1399 زمان : 12:40 نظرات (0)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 184
  • بازدید سال : 1,066
  • بازدید کلی : 36,772