loading...

فروشگاه آنلاین

یک مشاوره عالی در مورد تمیز کردن فرش که هرکسی می تواند از آن استفاده کند  روزانه فرش زیر پا گذاشته می شود و رد خاک ، میکروب و کپک باقی می ماند. تنها راه مقابله با این آشفتگی دریافت کمک درست است.

یک مشاوره عالی در مورد تمیز کردن فرش که هرکسی می تواند از آن استفاده کند

 روزانه فرش زیر پا گذاشته می شود و رد خاک ، میکروب و کپک باقی می ماند. تنها راه مقابله با این آشفتگی دریافت کمک درست است. ادامه مطلب را بخوانید و بدانید که چگونه می توانید شرکتی را استخدام کنید تا فرشهای کثیف شما را یک بار و برای همیشه مقابله کند و چیزی جز پاکیزگی را پشت سر نگذارید.

 

هنگام استخدام یک شرکت تمیز کننده فرش ، بپرسید که آنها از چه نوع مواد شیمیایی استفاده می کنند؟ برخی از شرکت ها بیشتر از محصولات طبیعی استفاده می کنند و حتی برخی از آنها فقط از بخار و دستگاه های مخصوص استخراج برای تمیز کردن فرش های شما استفاده می کنند. استفاده از گزینه های سبز مانند این موارد می تواند باعث کاهش میزان مواد شیمیایی در خانه شما شود ، در عین حال از شر آلودگی های آلوده ، آلودگی و آلرژی های موجود در هوا که می توانند مشکلات خانوادگی شما ایجاد کنند ، خلاص شوید.

 

اگر فرش های شما واقعاً فرسوده به نظر می رسند ، زمان آن فرا رسیده است که با یک شرکت حرفه ای شستشوی فرش تماس بگیرید. با انتخاب های زیاد می توان فهمید که کدام شرکت بهترین است. درخواست مراجعه از دوستان و اعضای خانواده معمولاً راهی عالی برای یافتن شرکتی است که بتوانید از آن راضی باشید.

 

چندین محصول پاک کننده وجود دارد که می توانید روی فرش خود استفاده کنید اما برخی از محصولات ممکن است به طور خاص برای نوع خاصی از لکه ها طراحی شده باشند. محصولات مختلف را مقایسه کنید و یکی را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید. قبل از شروع به تمیز کردن فرش ، دستورالعمل ها را به دقت بخوانید تا نحوه استفاده از محصول را یاد بگیرید.

 

همیشه باید بفهمید که آیا شرکت نظافت فرش شما ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد یا خیر. این بسیار مفید است زیرا ممکن است همیشه از کاری که انجام شده راضی نباشید. بیشتر شرکت هایی که این نوع سیاست ها را ارائه می دهند بیشتر کار می کنند زیرا نمی خواهند در نهایت چندین بازپرداخت پرداخت کنند.

 

اگر به فکر تمیز کردن حرفه ای فرش های خود هستید ، با چند شرکت مختلف تماس بگیرید. از موارد ویژه ای که در حال حاضر از آنها استفاده می شود مانند تخفیف های چندگانه اتاق یا اولین اتاق فرش شده رایگان خود ، سال کنید. برخی از شرکت ها یک اتاق رایگان انجام می دهند ، به این امید که آنها را برای اتاق های اضافی استخدام کنید.

 

فرش های خود را تا جایی که می توانید وکیوم کنید. اگر قرار است خیس شود ، مقدار زیادی خاک و گرد و غبار به داخل فرش شما مکیده نمی شود. ریختن آب روی فرش شما مشکلی ندارد ، به شرطی که روی آن خاکی نباشد تا با آن خیس بخورد.

 

هنگام انتخاب بین لیست کوتاه شرکت های خود ، از آنها مراجع مشتریان راضی بخواهید. این می تواند مشاغلی باشد که به طور مرتب با آنها قرارداد می بندند یا مشتریان مسکونی که یک یا دو بار آنها را استخدام کرده اند. فقط لیست را قبول نکنید ، بلکه با تماس گرفتن با چند نفر از لیست پیگیری کنید تا اعتبار ادعاهای شرکت را دوباره بررسی کنید.

 

فرش خود را بیش از یک بار در هفته تمیز نکنید. برای تمیز کردن باید محدودیت هایی را تعیین کنید ، زیرا تمیز کردن زیاد باعث از بین رفتن مواد می شود. این شما را مجبور به تهیه یک مورد جدید می کند که در دراز مدت برای شما وقت و هزینه غیر ضروری خواهد داشت. در هفته به یک جلسه تمیزکاری پایبند باشید مگر اینکه نشت غیرمنتظره ای رخ دهد.

 

ممکن است بخواهید خودتان قبل از ورود شرکت قالیشویی مبلمان را جا به جا کنید. در حالی که برخی از شرکت ها این کار را رایگان انجام می دهند ، اگر از آنها بخواهید این کار را برای شما انجام دهند ، بسیاری از آنها هزینه دریافت می کنند. به همان اندازه که هزینه تمیز کردن فرش می تواند گران باشد ، شما می خواهید برای پس انداز هر کاری که می توانید انجام دهید.

 

بدانید که این شرکت چگونه کارمندان را هنگام استخدام نمایش می دهد. شما باید در مورد اینکه چه کسی در خانه شماست ، احساس امنیت کنید. معمولاً غربالگری انجام می شود که توسط شرکت در دسترس شما قرار خواهد گرفت. اگر آنها نمی خواهند جواب دهند ، می خواهید به جای دیگری بروید.

 

اطمینان حاصل کنید که سرویس قالیشویی مکانی برای پارک دارد. این ممکن است به این معنی باشد که از همسایگان بخواهید برای مدتی ماشین خود را جابجا کنند. تجهیزات نظافت آنها سنگین است و شما می خواهید به آنها اجازه دهید تا به خانه نزدیک شوند.

 

حتماً به شخصی که تمیز می کند لکه ها یا نقص های فرش خود را یادآوری کنید. برخی از مشکلات ، به ویژه آنهایی که کوچکتر هستند ، ممکن است سخت دیده شوند. شما نمی خواهید که فرد فرش شما را تمیز کرده و آنجا را ترک کند ، فقط متوجه می شوید که منطقه خاصی را از دست داده است.

 

اکنون که آماده تمیز کردن فرش های خود هستید ، فقط باید از نکات و نکاتی که نوشتیم استفاده کنید. این کار سختی نیست ، اما باید سریعاً از پس آن برآیید. هرچه زودتر فرش های شما تمیز شوند ، زودتر می توانید از خانه تمیز و شاد خود لذت ببرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 72
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 1,073
  • بازدید کلی : 36,779