loading...

فروشگاه آنلاین

مشاوره در مورد نوسازی و بهسازی منازلتان در سال جدید  بسیاری از مردم تصور می کنند که بهسازی منازل بیش از حد طاقت فرسا است و نمی توان آن را حل کرد. با این حال ، اگر ذهن باز دارید ، می توانید اهداف

مشاوره در مورد نوسازی و بهسازی منازلتان در سال جدید

 بسیاری از مردم تصور می کنند که بهسازی منازل بیش از حد طاقت فرسا است و نمی توان آن را حل کرد. با این حال ، اگر ذهن باز دارید ، می توانید اهداف خود را به انجام برسانید. در این مقاله ، ما چند توصیه ارزشمند ارائه خواهیم داد که می تواند به شما در هر پروژه بهسازی منزل کمک کند.

 

گرمای تابشی را در زیر کف کاشی های جدید خود نصب کنید. کیت هایی برای صاحب خانه که خودتان انجام می دهید در دسترس است و واقعاً علم موشک نیست. این یک تغییر چشمگیر در فاکتور "واو" خانه شما برای مهمانان و خریداران بالقوه ایجاد می کند. از آنها دعوت کنید کفش های خود را دربیاورند و گرما را احساس کنند!

 

برای اینکه از سیستم تهویه و تهویه هوا بیشترین بهره را ببرید ، فیلترهای هوا را تمیز یا جایگزین کنید. فیلترهای هوای کثیف می توانند جریان هوا را در منافذ هوای شما کاهش دهند و باعث شوند سیستم شما برای خنک سازی یا گرم شدن خانه سخت تر کار کند ، بنابراین با استفاده از انرژی بیشتر و هزینه بیشتری برای شما هزینه می شود. فیلترهای جایگزین را می توانید در فروشگاه سخت افزار محلی یا حتی بعضی اوقات در سوپرمارکت محلی خود پیدا کنید.

 

میخی را که تا حدی از دیوار پوشانده شده است ، با چند پیچ ​​گچ بری کنید! یک پیچ گچبری را چند اینچ بالاتر از ناخن متخلف و دیگری را چند سانتی متر زیر وارد کنید. با این کار دیوار خشک یا سایر دیوارها را به داخل گلدان دیواری می کشانید تا بتوانید بدون لکه دار کردن دیواره خود ، ناخن را در جای خود قرار دهید. میخ و پیچ های قابل مشاهده را رنگ کنید و کارتان تمام شد!

 

برای فرش یک اتاق کامل از نمونه های فرش استفاده کنید! خرده فروشی ها اغلب نمونه های خود را دور می اندازند. هر نمونه را به قطعات کوچکتر برش دهید و آنها را بچسبانید یا بچسبانید تا کاملاً آزاد کف شود. برای جلوه ای از کاشی ، آنها را به قطعات یکسان برش دهید و یا به شکل هندسی نامنظم برش دهید.

 

هنگام انجام پروژه های بهسازی منزل در اطراف آشپزخانه ها با اجاق گاز ، محل های شومینه گاز یا بخاری آب گازسوز ، قطع خط تأمین گاز بسیار مهم است. این از هرگونه آسیب دیدگی یا مرگ ناشی از نشت گاز ، که می تواند منجر به خفگی یا ایجاد انفجارهای مرگبار گاز شود ، جلوگیری می کند.

 

قبل از استفاده از کشوهای کابینت آشپزخانه برای قرار دادن وسایل و وسایل دیگر ، راه حل تمیز نگه داشتن آنها را در نظر بگیرید. بسیاری از فروشگاه های تخفیف و دلاری کاغذ دیواری وینیل را می پوشانند که پشت آن چسب دارد. یک تکه از کاغذ دیواری چسب را ببرید تا متناسب با کشوی شما باشد ، سپس پشت آن را جدا کرده و بچسبانید. برداشتن این مرحله باعث می شود که کشوهای شما آسیب نبیند و کاغذ دیواری به راحتی کنده شده و جایگزین شود.

 

از کاغذ دیواری برای ایجاد یک قفسه کتاب زیبا استفاده کنید. طرحی را انتخاب کنید که منحصر به فرد و جالب باشد. برای داشتن ظاهری خلاقانه ، کاغذ دیواری هایی را که انتخاب کرده اید در قسمت داخلی قفسه کتاب خود قرار دهید. این نه تنها یک قفسه کتاب قدیمی را زنده می کند ، بلکه یک قطعه امضا در اتاق شما خواهد بود.

 

با تصمیم گیری درباره یک موضوع ، به حمام خود جلوه ای منحصر به فرد بدهید. بیشتر افراد ساعت ها در حمام خود می گذرانند ، اما به غیر از رنگ های هماهنگ ، هیچ چیز منحصر به فرد نیست. با مضامین سرگرم کننده مانند دزدان دریایی ، زیر دریا ، در ساحل یا غرق شدن کشتی روبرو شوید. یافتن لوازمی برای ایده شما می تواند سرگرم کننده باشد و به شخصیت حمام شما احساس شخصیت دهد.

 

ایده خوبی نیست که وقتی قصد دارید خانه خود را بفروشید ، هرگونه بازسازی اساسی در خانه انجام دهید. بهترین چیز برای کار کردن نحوه نگاه از بیرون به خانه است زیرا بسیاری از خریداران احتمالی محدودیت را به عنوان اولین علامت دوست داشتن خانه دوست دارند یا نه.

 

با انتخاب رنگ های روشن تر مانند بنفش کمرنگ ، سبز یا آبی می توانید در خانه خود هوایی آرام ایجاد کنید. برای پذیرایی بیشتر از اتاق ، مواد نرم مانند پنبه یا پارچه را انتخاب کنید. کمی پورپوری و یک شمع معطر می تواند تا حد زیادی به حفظ هاله ای آرام کمک کند.

 

اگر قصد دارید دیوارهای داخلی ، سقف یا درب خود را به رنگ تیره رنگ کنید ، پرایمر سفید را نزدیک به رنگی که قصد استفاده از آن را دارید ، قلع کنید. شما می توانید رنگ ها را در اکثر فروشگاه های سخت افزار برای بیشتر انواع رنگ ها پیدا کنید. رنگ آمیزی پرایمر باعث می شود تا یک یا دو رنگ از نقاشی صرفه جویی شود.

 

نرده های فلزی آسیب دیده ، خم شده یا زنگ زده یکی از چشمگیرترین چشم های چشم است که معمولاً در خانه های قدیمی دیده می شود. برای ظاهری مدرن که جلوی نمای کلاسیک خانه شما را نمی گیرد ، نرده های فلزی را با تکیه گاه های چوبی با بافت غنی جایگزین کنید. می توانید چوب ها را به رنگ تیره تر یا لکه دار کنید و بسته به رنگ بیرونی خانه آن را طبیعی بگذارید.

 

همانطور که اکنون می دانید ، می توان بدون ایجاد یک کابوس استرس زا ، بهبودهایی در خانه انجام داد. باز نگه داشتن نکات و پیشنهادات مفید در هنگام انجام تعمیرات منزل باعث می شود روند کار به نرمی پیش برود. این مقاله نکات مهمی را برای بهبود خانه ارائه می دهد. توصیه های این مقاله را دنبال کنید و اکنون خانه خود را به روز کنید!

فروشنده بازدید : 196 چهارشنبه 17 دی 1399 زمان : 9:14 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 202
  • بازدید سال : 1,084
  • بازدید کلی : 36,790