loading...

فروشگاه آنلاین

با این نکات بهترین معاملات را پیدا کنید آیا برای جلوگیری از ازدحام مردم در فروشگاه و یا پس انداز زیاد ، مرتباً به صورت آنلاین خرید می کنید؟ آیا شما توانسته اید محصولات غیرمعمول را بدون سرقت از فروشگا

با این نکات بهترین معاملات را پیدا کنید

آیا برای جلوگیری از ازدحام مردم در فروشگاه و یا پس انداز زیاد ، مرتباً به صورت آنلاین خرید می کنید؟ آیا شما توانسته اید محصولات غیرمعمول را بدون سرقت از فروشگاه به فروشگاه دیگر پیدا کنید؟ واقعاً ممکن است اگر به درستی انجام شود ، خرید اینترنتی می تواند بدون درد باشد.

 

در شبکه های اجتماعی فروشگاه های آنلاین مورد علاقه خود شرکت کنید. مارک های دارای حضور آنلاین بزرگ معمولاً پول زیادی را در پشت شبکه های اجتماعی خود قرار می دهند و این شامل ارائه تخفیف های بزرگ و معاملات انحصاری برای پیروان آنها است. فقط با یک پیگیری سریع یا تحریک می توانید یکی از خوش شانس باشید که این معاملات را به ثمر می رساند.

 

اگر شرکتی خبرنامه دارد ، ثبت نام کنید. غالباً ، شرکت ها به افرادی که در لیست نامه های پستی خود هستند ، نگاهی دزدکی حرکت کردن ، معاملات ویژه و کد کوپن را ارائه می دهند. با این حال ، مراقب باشید. شما نمی خواهید در خبرنامه هر شرکت ثبت نام کنید در غیر اینصورت به زودی در ایمیل های بی پایان دفن خواهید شد. فقط در صورتي که محصولات آنها را دوست داريد و از کد کوپن استفاده مي کنيد ، در خبرنامه شرکت ثبت نام کنيد.

 

قبل از خرید آنلاین کالا به دنبال کوپن باشید. اکثر فروشگاه های آنلاین همیشه پیشنهادهای تبلیغاتی دارند. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد پیشنهادات فعلی در سایت فروشگاه آنلاین پیدا نکردید ، به سایت های دیگر مراجعه کنید. مشتریان گاهی کدهای کوپن خود را در صفحه پیام یا وبلاگ کوپن به اشتراک می گذارند.

 

قبل از مراجعه به یک وب سایت خاص برای خرید ، حتما به دنبال کد کوپن باشید. وب سایت هایی مانند www.retailmenot.com کدهایی را ارائه می دهند که می توانید هنگام ورود به صندوق وارد کنید. برخی از این کدهای کوپن پول شما را از خرید کامل برمی دارد در حالی که برخی دیگر با تخفیف یا حمل رایگان به شما تحویل می دهند.

 

اگر فکر می کنید در آینده خریدهای آنلاین زیادی انجام می دهید ، درخواست کارت اعتباری جداگانه ای را در نظر بگیرید که فقط برای این معاملات استفاده کنید. ردیابی کلیه معاملات ساده تر است ، زیرا تنها موارد ذکر شده در سوابق معاملات این کارت است. بعلاوه ، اگر قربانی کلاهبرداری باشید ، نیازی به نگرانی در مورد به خطر افتادن وجوه شخصی خود ندارید ، حتی به طور موقت.

 

قبل از خرید آنلاین حتماً سیاست بازگشت را مطالعه کنید. برخی از خریدهای آنلاین می توانند سیاست های بازگشت متفاوتی از آنچه معمولاً می بینید داشته باشند. این امر به ویژه اگر در حال خرید از یک فروشگاه حراج آنلاین مانند eBay باشید ، بسیار صادق است. وقت اضافی را برای بررسی حقوق بازگشت خود اختصاص دهید تا بعداً متعجب نشوید.

 

رایانه خود را محافظت کنید. اگر به طور آنلاین خرید می کنید ، به خصوص در سایتی که با آن آشنایی ندارید ، مطمئن شوید که رایانه شما دارای حفاظت به روز از ویروس است. این امر برای جلوگیری از آلوده شدن رایانه توسط وب سایتهای مخرب ضروری است. چندین گزینه رایگان وجود دارد که در اکثر موتورهای جستجو وجود دارد.

 

به باشگاه های خرید آنلاین مراجعه کنید. سایت هایی مانند ebates.com پیشنهادهای فوق العاده ای دارند. شما نه تنها از فروش در سایت های مختلف مطلع می شوید ، بلکه آنها هنگام خرید از آن سایت ها درصدی از خرید شما را پرداخت می کنند. این یک روش عالی برای دریافت چک پاداش هر چهار ماه یکبار و دریافت چیزهای مورد نیاز است.

 

قبل از کلیک بر روی دکمه پرداخت نهایی ، آنلاین به دنبال کد تبلیغات باشید. چندین سایت خرید وجود دارد که کدهای تبلیغاتی مختلف موجود را لیست می کنند. می توانید از پس خرید خود صرفه جویی کنید یا کالاهایی را که سفارش می دهید حمل و نقل رایگان دریافت کنید. حتی ممکن است با خرید یک کالای رایگان دریافت کنید.

 

بعضی اوقات می توانید بهترین خریدها را با خرید مستقیم از سازنده انجام دهید. نه تنها در صورت خرید مستقیم از منبع ، آرامش خاطر شما را به همراه خواهد داشت ، بلکه بسیاری از تولیدکنندگان تخفیف و کوپن ارائه می دهند که می توانید در خرده فروشی هایی مانند Walmart ، Amazon یا Target استفاده کنید یا آنها را دریافت کنید.

 

خدمات پولی وجود دارد که حمل و نقل رایگان را در خرده فروشان آنلاین ارائه می دهد. چنین خدماتی شرکایی دارند و شما می توانید از آزمایشات رایگان استفاده کنید تا ببینید آیا اشتراک ها واقعاً ارزش آن را دارند. چندین مورد را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای نیازهای شما بهتر است.

 

اگر می خواهید خرده فروشان ایمیل های مربوط به تخفیف و فروش را برای شما ارسال کنند ، اما نمی خواهید ایمیل شما با نامه های ناخواسته شلوغ شود ، فقط برای دریافت تبلیغات فروش از بازرگانان یک حساب ایمیل ایجاد کنید. با این کار ایمیل منظم شما از شلوغی تبلیغاتی محفوظ خواهد ماند و کلیه اعلامیه های فروش خود را در یک مکان خواهید داشت.

 

خرید آنلاین آسان است اما باید چند نکته راجع به آنها فکر کنید. موارد جالب بسیاری وجود دارد که می توانید در غیر این صورت موارد دیگری را نداشته باشید. برای کسب بهترین نتیجه با خرید آنلاین ، نکات ارائه شده در اینجا را دنبال کنید.

منبع: دیجی فرش

فروشنده بازدید : 147 جمعه 27 فروردین 1400 زمان : 15:13 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 1,069
  • بازدید کلی : 36,775