loading...

فروشگاه آنلاین

با این نکات ساده طراحی داخلی منزل خود را انجام دهید!  اگر برای مدت زمانی در خانه خود زندگی کرده اید ، احتمالاً آماده تغییر هستید. خانه شما پناهگاه شماست ، بنابراین باید کاری کنید که منزل شما و ش

با این نکات ساده طراحی داخلی منزل خود را انجام دهید!

 اگر برای مدت زمانی در خانه خود زندگی کرده اید ، احتمالاً آماده تغییر هستید. خانه شما پناهگاه شماست ، بنابراین باید کاری کنید که منزل شما و شخصیت شما باشد. اگر مطمئن نیستید که چگونه این کار را انجام دهید ، این مقاله شامل برخی نکات طراحی داخلی برای کمک به شماست.

 

یک نکته عالی در زمینه طراحی داخلی این است که باید به فروشگاه های حیاط فروشی و فروشگاه های اقتصادی بیشتری مراجعه کنید. شما از برخی چیزهای منحصر به فرد که می توانید در این خیابان ها در مقایسه با مکان های معمولی مانند Ikea پیدا کنید ، شگفت زده خواهید شد. ممکن است با یک میز پایان عالی یا گلدان تزئین شده زیبا روبرو شوید.

 

مطمئن باشید که هر اتاق از نور عالی برخوردار است. نورپردازی با کیفیت به شما کمک می کند تا خانه خود را به نمایش بگذارید و حتی می تواند به اتاق بزرگتر کمک کند. اگر در خانه شما اتاقی وجود دارد که حتی با روشن بودن چراغ ها گوشه های تاریک دارد ، روی یک لامپ جدید و شیک سرمایه گذاری کنید. این باعث می شود کل اتاق بهتر به نظر برسد.

 

هر طراح داخلی عاقلانه است که از آخرین روندها پیروی کند. اگر به نظر می رسد خانه شما به نظر می رسد دکوراسیون با کاغذ دیواری هایی از رده خارج و قدیمی از بین رفته است ، خجالت می کشید. ببینید این روزها دیگران با خانه خود چه می کنند.

 

هنگام تغییر دکوراسیون اتاق خواب ، افزودن کمی رنگ می تواند به شما کمک کند. یک دیوار لهجه را رنگ کنید یا چند بالش پررنگ اضافی به تخت اضافه کنید. صندلی لهجه ای را در گوشه خود قرار دهید یا از آباژورهایی با رنگ پررنگ استفاده کنید. این امر باعث ایجاد جذابیت بصری به اتاق می شود و راهی ارزان برای تغییر فضا است.

 

اطمینان حاصل کنید که می توانید تا آنجا که می توانید لوازم جانبی بیشتری برای لباس اتاق های مختلف خانه خود اضافه کنید. این می تواند شامل لامپ ، میوه های رنگی یا قطعات مختلف سرامیکی باشد که با موضوع و طرح رنگ در خانه شما هماهنگ باشد. لوازم جانبی هم سرگرم کننده هستند و هم می توانند به طراحی شما انرژی تزریق کنند.

 

برای خرید وسایل روشنایی هزینه زیادی نکنید. مطمئناً ، قرار دادن وسایل جدید می تواند کل اتاق را بهتر نشان دهد ، اما بسیاری از مردم اشتباه می کنند که آنها را با قیمت های مضحک تهیه می کنند. در وب سایت های مختلف از جمله آمازون با هزینه بسیار کمتری می توان آنها را خریداری کرد. همچنین ، فروشگاه های تخفیف دار معمولاً وسایل زیبایی دارند.

 

وقتی در اتاق خود قفسه کتاب دارید ، نباید نگران پر کردن کامل آنها با کتاب باشید ، از فضای قفسه کتاب خود استفاده کنید. شما می توانید یک دستمال یا یادگاری زیبا در قفسه ها قرار دهید تا یک نقطه کانونی شخصی ایجاد کنید که به مهمانان شما علاقه مند شود و لذت بیشتری از فضای خود ببرید.

 

اگر تمایل دارید اغلب اتاق های خود را دکوراسیون مجدد کنید ، عاقلانه است که مبلمان و دیوارهایی خنثی داشته باشید و سپس آنها را با لوازم جانبی رنگارنگ و چشم نواز تزیین کنید. به این ترتیب ، هنگام دکوراسیون بعدی اتاق خود ، فقط به جای طراحی مجدد اتاق ، فقط باید لوازم جانبی را تغییر دهید.

 

رنگ های خنثی برای استفاده در هر اتاق از خانه عالی هستند زیرا تقریباً با هر طرح یا رنگی مطابقت دارند. این رنگ ها شامل بژ ، تاپ ، سیاه و سفید است و اگر تزئینات خود را با سبک معاصر انجام دهید نوع بسیار خوبی از سایه است. اگر می خواهید در رنگ آمیزی مطمئن باشید ، این رنگ ها را در آن بگنجانید.

 

اگر به دنبال ارتقا منطقه ای از خانه خود هستید ، از آشپزخانه شروع کنید. این منطقه جایی است که شما می توانید وقت زیادی را در کنار خانواده خود بگذرانید زیرا می توانید قابلمه ها ، قابلمه ها و میزهای قدیمی را جایگزین گلدان های معاصر کنید. این می تواند ظاهر یک فضای پرکاربرد را بهبود بخشد.

 

اگرچه شاید باورتان نشود ، اما می توانید زیرزمین خود را دوباره زیبا کنید تا جلوه زیبایی پیدا کند. بسیاری از مالکان خانه تصور می کنند که زیرزمین باید تاریک و با تزئین کم باشد. برای روشن جلوه دادن زیرزمین ها ، باید از رنگ روشن برای رنگ آمیزی دیوارها و افزودن نور بیشتر استفاده کنید. اگر در آنجا پنجره ای وجود دارد ، باید برای آن پرده هایی بخرید که رنگ آن کم است.

 

رنگ آمیزی دیوارها تغییر بزرگی ایجاد می کند. با پیشرفت زمان ، دیوارها باید دوباره رنگ آمیزی شوند. با افزودن رنگ جدید یا فقط افزودن رنگ جدید رنگ ، اتاق خود را دوباره تازه کنید.

 

حتی اگر به محوطه سازی بیرونی خود علاقه دارید ، هر از چند گاهی به درختان و بوته های خود اصلاح کنید. گیاهان و درختان بیش از حد رشد کرده می توانند مانع ورود نور به خانه شما شوند و منجر به طراحی داخلی کسل کننده شود. فقط با کمترین مقدار اصلاح ، می توانید اتاق های خانه خود را کاملاً روشن کنید.

فروشنده بازدید : 135 سه شنبه 02 دی 1399 زمان : 15:35 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 1,062
  • بازدید کلی : 36,768