loading...

فروشگاه آنلاین

چگونه می توان خرید های شگفت انگیز آنلاین را پیدا کرد  رشد انفجاری اینترنت باعث می شود خرید مجموعه ای شگفت انگیز از سراسر جهان برای همیشه راحت تر باشد. با این وجود ، دانستن اینکه کجا باید جستجو ک

چگونه می توان خرید های شگفت انگیز آنلاین را پیدا کرد

 رشد انفجاری اینترنت باعث می شود خرید مجموعه ای شگفت انگیز از سراسر جهان برای همیشه راحت تر باشد. با این وجود ، دانستن اینکه کجا باید جستجو کنید تا بهترین معاملات را انجام دهید دشوار است. برای برخی از نکات پس انداز برای سفر بعدی خرید آنلاین ، به خواندن ادامه دهید.

 

به دنبال زمان های مناسب برای خرید آنلاین باشید. غالباً فروشگاههایی که مراجعه می کنید فروش آنلاین دارند که از الگوی زمانی پیروی می کنند. به عنوان مثال ، بسیاری از افراد فروش را برای ابتدای ماه یا پایان برنامه ریزی می کنند. اگر می بینید الگویی وجود دارد ، خرید هر چیزی را تا زمانی که دوره فروش آینده آغاز شود ، متوقف کنید.

 

درباره روش های پرداخت ارائه شده توسط فروشگاه آنلاین مورد علاقه خود بیشتر بدانید. بیشتر فروشگاه ها امکان پرداخت با کارت اعتباری یا PayPal را به شما می دهند. کارت اعتباری تنها درصورتیکه فروشگاه دارای سرور مطمئن باشد ، گزینه مطمئنی است. اگر هیچ اطلاعاتی در مورد ایمنی نمی بینید ، بهتر است از فروشگاه دیگری بازدید کنید.

 

به Amazon.com مراجعه کنید تا صرفه جویی بزرگی در شما ایجاد کند ، حتی در مورد مواردی که ممکن است هرگز به فکر خرید آنلاین نباشید. آمازون آنقدر بزرگ شده است که وقتی چیزی در دسترس ندارند بیشتر تعجب آور است. حتی می توانید بسیاری از کالاهای خشک خود را از فروشگاه های مواد غذایی خریداری کنید ، اغلب با ارزان ترین قیمت های اطراف.

 

هنگام خرید آنلاین ، بهترین سیاست حمل و نقل را انتخاب کنید. بسیاری از اوقات شرکت ها حمل و نقل سریع را ارائه می دهند. با این حال ، چندین بار تهیه محصول یک روز زودتر می تواند به اندازه دو برابر قیمت عادی حمل و نقل برای شما هزینه داشته باشد. بنابراین ، اگر می توانید به جای حمل و نقل سریع منتظر رسیدن محصول با استفاده از حمل و نقل عادی باشید ، برای صرفه جویی در هزینه ، حمل و نقل استاندارد را انتخاب کنید.

 

هنگامی که از راحتی خریدهای مکرر آنلاین لذت می برید ، مهم است که مدام رمزهای عبور خود را برای هر حساب تغییر دهید. هر چند هفته یا بیشتر ، یک رمز عبور جدید برای بانک خود و سایت های خرید مستقیم ایجاد کنید. برای قوی ترین رمزهای عبور از کلمات انتزاعی همراه با اعداد و سایر نویسه های عجیب و غریب استفاده کنید.

 

هنگام خرید آنلاین ، اطمینان حاصل کنید که برای پرداخت هزینه معامله از کارت اعتباری استفاده می کنید. طبق قوانین فدرال ، کاربران کارت اعتباری در برابر کلاهبرداری محافظت می شوند و در این موارد فقط 50 دلار مسئولیت دارند. برخی از آژانس های کارت حتی تا جایی پیش می روند که 50 دلار را برای شما تکان دهند ، به این معنی که از جیب خود خارج نخواهید شد.

 

اگر فکر می کنید که در آینده خریدهای آنلاین زیادی انجام می دهید ، درخواست کارت اعتباری جداگانه ای را در نظر بگیرید که فقط برای این معاملات استفاده کنید. ردیابی کلیه معاملات ساده تر است ، زیرا تنها موارد ذکر شده در سوابق معاملات این کارت است. بعلاوه ، اگر قربانی کلاهبرداری باشید ، نیازی به نگرانی در مورد به خطر افتادن وجوه شخصی خود ندارید ، حتی به طور موقت.

 

وقتی می خواهید جایی را برای خرید چیزی پیدا کنید و نمی توانید خرده فروشی را پیدا کنید که آشنا باشد ، مراقب اطلاعات خود باشید. برای تأیید اعتبار هر سایت ، آرم های Verisign یا Cybertrust را تماشا کنید.

 

بسیاری از شرکت ها کدهای تبلیغاتی ارائه می دهند که می تواند هزینه حمل و نقل رایگان یا درصد مشخصی از کل شما را به شما تحمیل کند ، اما برای یافتن این کدها ممکن است مجبور باشید کمی جستجو کنید! نام شرکت به علاوه "کد تبلیغات" را جستجو کنید تا ببینید چه چیزی می توانید پیدا کنید - با یک کلیک ساده می توانید چند دلار پس انداز کنید!

قبل از خرید از یک فروشگاه خرده فروشی بزرگ ، بازرگانان و حراجی های آنلاین تخفیف را بررسی کنید. معاملات آنلاین معمولاً بسیار بهتر از معاملات محلی است. این می تواند به معنای پس انداز بزرگ با ضرر بسیار کم باشد. اما مطمئن شوید که به سیاست های بازگشت نگاه می کنید. این موارد در هر سایتی یکسان نیست.

 

اگر مرتباً در آنجا خرید می کنید با یک سایت ثبت نام کنید. این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت چک کردن ، بلکه در بسیاری از مزایای صرفه جویی در هزینه نیز صرفه جویی می کند. به عنوان مثال ، بسیاری از خرده فروشان پس انداز ویژه ای را به اعضای ثبت شده خود ارائه می دهند. همچنین می توانید خریدهای گذشته خود را مشاهده کرده و به صورت فعال سفارشات فعلی را ردیابی کنید.

 

آیا می خواهید از کاهش قیمت مراقبت کنید ، اما آیا زمان بررسی مداوم سایت را ندارید؟ ردیاب قیمت را امتحان کنید! این وب سایت ها محصولات را برای شما کنترل می کنند و در صورت رسیدن به قیمت دلخواه شما یک ایمیل یا متن برای شما ارسال می کنند. این امر مخصوصاً برای خرید در تعطیلات بسیار مناسب است.

 

هنگام خرید آنلاین ، ببینید آیا می توانید خریدهای غیرضروری را به تعطیلات موکول کنید یا خیر. انتظار برای تعطیلات برای خرید می تواند نتیجه خوبی داشته باشد و در هزینه های زیادی صرفه جویی کنید. می توانید تخفیف ، حمل رایگان و سایر معاملات عالی را پیدا کنید.

 

قیمتی که برای خرید آنلاین به شما تعلق می گیرد معمولاً قیمتی دقیق نیست که در آخر می پردازید. به عنوان مثال ، مالیات ها ، هزینه ها و هزینه های حمل و نقل تا پایان مراحل پرداخت به آنها اضافه نمی شوند. قبل از تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید چیزی به هزینه نهایی نگاه کنید.

 

اگر از بازرگانان منتخب خرید می کنید ، از طریق وب سایت هایی که برنامه پاداش دارند ، خرید خود را انجام دهید. یک برنامه معمولی شما را قادر می سازد برای هر دلار هزینه شده در خرده فروشان شرکت کننده امتیاز کسب کنید. امتیازات را می توان برای گواهی های هدیه استفاده کرد. این یک روش عالی برای بازپرداخت کمی چیز برای خریدهایی است که به هر حال باید انجام دهید.

 

قبل از خرید چیزی بصورت آفلاین ، خرید آنلاین را امتحان کنید. این یک ایده عالی است ، زیرا ممکن است هزینه کمتری را به صورت آنلاین خرج کنید ، ممکن است جایی بیرون باشید و چیزی را که می خواهید ببینید. اگر ابتدا آنلاین را چک کنید ، می توانید در هزینه و سفر خود صرفه جویی کنید ، بنابراین همیشه قبل از آفلاین این کار را انجام دهید.

 

اگر کالای گران قیمت را بصورت آنلاین سفارش می دهید ، بهتر است هزینه حمل و نقل بیشتری بپردازید تا فروشگاه بتواند آن را از طریق UPS یا شرکت حامل معتبر دیگر ارسال کند. همچنین ممکن است بخواهید بسته را بیمه کنید. اگر در زمان انتظار بسته بندی در خانه نخواهید بود ، از یک دوست یا همسایه معتمد بخواهید که مراقب تحویل شما باشد.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، دفعه بعدی که برخی از خریدهای آنلاین را انجام می دهید ، چند روش آسان برای صرفه جویی در هزینه وجود دارد. با توصیه هایی که به تازگی خوانده اید ، می توانید صدها دلار پس انداز کنید. دفعه بعد که برای انجام خرید وارد سیستم شدید ، این نکات را در ذهن داشته باشید.

 

 

فروشنده بازدید : 193 جمعه 05 دی 1399 زمان : 20:18 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 197
  • بازدید سال : 1,079
  • بازدید کلی : 36,785