loading...

فروشگاه آنلاین

اکنون با این نکات ساده خانه خود را بهبود ببخشید  بهسازی منزل راهی عالی برای جدیدتر جلوه دادن خانه شما است. شما می توانید با پوشش جدید رنگ دیوارهای خود را بیشتر زنده نگه دارید ، با افزودن عایق بی

اکنون با این نکات ساده خانه خود را بهبود ببخشید

 بهسازی منزل راهی عالی برای جدیدتر جلوه دادن خانه شما است. شما می توانید با پوشش جدید رنگ دیوارهای خود را بیشتر زنده نگه دارید ، با افزودن عایق بیشتر و سایر موارد در هزینه های گرمایش صرفه جویی کنید. اگر می خواهید در مورد بهسازی منزل توصیه کنید ، این مقاله را بخوانید.

 

انتخاب رنگ مناسب رنگ برای یک اتاق ضروری است. رنگ می تواند بر احساس شما هنگام حضور در اتاق تأثیر بگذارد. یک رنگ سرد شما را آرام می کند ، در حالی که لحن گرم می تواند به شما انرژی بخشد. اگر فضای کوچکی را نقاشی می کنید ، از رنگ سرد استفاده کنید زیرا باعث بزرگتر نشان دادن اتاق می شود. اگر فضا تحمیل کننده است ، از رنگ گرم استفاده کنید تا فضای آن دنجتر شود.

 

شاید خانه یا آپارتمانی که در آن زندگی می کنید عالی باشد ، اما دید به بیرون اینگونه نیست. اگر مناظر ناراحت کننده ای دارید که می خواهید آنها را پنهان کنید ، قرار دادن برخی گیاهان یا گلها روی طاقچه یا در جعبه پنجره را در نظر بگیرید. اگر می خواهید اقدامات جدی در پنهان کردن دیدگاه متخلف خود انجام دهید ، برخی از درختچه ها یا درختان بزرگ را جلوی پنجره خود بکارید. با این کار می توانید دید بهتری داشته باشید.

 

برای پوشاندن نقص روی کاشی و سرامیک از رنگ ساخته شده برای لمس کردن وسایل استفاده کنید. آیا یکی از کاشی های خود را در حال اسباب کشی تراشه کردید؟ این نوع رنگ باعث می شود تا تقریباً به اندازه جدید جلوه کند. با رنگ براق که به سختی از سطح کاشی قابل تشخیص است خشک می شود.

 

هنگامی که تصمیم می گیرید چه چیزی است می خواهید از نو نظرخواهی کنید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب نحوه بازسازی خانه خود ، لرزش های صحیح را ایجاد می کنید. از همسایگان یا دوستان نزدیک و خانواده خود راهنمایی بخواهید. گاهی اوقات مشاوره دیگران می تواند به شما در روند تصمیم گیری هنگام بازسازی خانه کمک کند.

اگر نمی خواهید دستشویی ای داشته باشید که دیگر متوقف نشود ، شیر فلپر را بررسی کنید. دریچه های فلپر به عنوان مهر و موم لاستیکی مخزن عمل می کنند و اجازه ورود و خروج آب را می دهند. سیفون را از مخزن بیرون آورده و شیر را بررسی کنید. اگر کثیف است آن را تمیز کنید. اگر خراب است ، شیر را با یک شیر جدید تعویض کنید.

 

شما نباید از درهای قدیمی خود خلاص شوید. فقط آن را بردارید و آن را سنباده بزنید تا چوب از بین برود. سپس ، درب خود را پاک کرده و با یک رنگ روغن رنگ کنید. برای ایجاد جلوه ای تازه تر ، دستگیره های درب خود را تغییر دهید.

 

اگر کمبود پول نقد دارید و می خواهید راهی برای ایجاد یک پس زمینه منحصر به فرد برای آشپزخانه خود پیدا کنید ، می توانید کاغذ دیواری طرح دار و زیبایی بخرید. در همین حال ، این ممکن است یک راه حل دائمی نباشد. می توانید طرح های خود را اغلب عوض کنید یا آن را نگه دارید تا زمانی که توانایی تهیه کاشی کاری را داشته باشید. حتی می توانید به خرید کاغذ دیواری های طرح دار مختلف و برش دادن آنها به اشکال کوچک بپردازید تا موزاییک دیواری خود را به عنوان پشت صحنه طراحی کنید.

 

بیرون خانه خود را تمیز کنید. گاهی اوقات برای اینکه خانه شما به نظر برسد و احساس بهتری داشته باشید تنها کمی TLC در بیرون از خانه لازم است. درختچه ها را مرتب کرده و علف های هرز را از بستر گل بیرون بیاورید. مقداری نورپردازی منظره تزئینی اضافه کنید و مطمئن شوید که همه وسایل روشنایی بیرون در نظم عملکرد مناسبی قرار دارند.

 

قبل از مراجعه به فروشگاه مورد علاقه خود در خانه ، لیستی از تمام موارد مورد نیاز خانه خود را بنویسید. تهیه لیست تمام مواردی که برای خرید نیاز دارید تضمین می کند که نیازی به سفرهای متعدد به فروشگاه نخواهید داشت و همچنین به نظم و ترتیب شما کمک می کند.

 

اگر اتاق نشیمن شما حتی با وجود پنجره های زیاد تاریک است ، روش هایی وجود دارد که می تواند نور را از بین ببرد. نصب چراغ های سقفی یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه های انرژی است زیرا استفاده از لامپ ها را کاهش می دهد و از ورود نور طبیعی اطمینان حاصل می کند. انتخاب رنگ آمیزی اتاق نشیمن خود با رنگ های گرم و جذاب مانند نارنجی ، زرد یا قهوه ای روشن می تواند احساس گرما و نور را ایجاد کند. حتماً به جای بلوط های تیره و سنگین ، با مبلمان رنگی از چوب روشن تزیین کنید.

 

با نمایش زیر لیوانی مبلمان خود را از نشت نوشیدنی و خطوط اصلی فنجان در امان نگه دارید. زیر لیوانی ها در هزار طرح موجود است و مطمئناً یکی از آنها را متناسب با سلیقه خود پیدا خواهید کرد. میزهای متداول برای استفاده از زیر لیوانی میز پایان اتاق نشیمن ، میز قهوه ، میز شب و میز غذاخوری شماست.

 

هرگز پیمانکاری بدون مجوز را برای کار در منزل استخدام نکنید. اگر پیمانکار عمومی یا پیمانکار فرعی هستید ، هر ایالت ایجاب می کند که نوعی گواهینامه داشته باشید. این البته تضمین نمی کند که آنها کار خوبی انجام خواهند داد ، اما برخی از محافظت در برابر تقلب را به همراه دارد. مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که یک پیمانکار بدون پروانه کار نیز بدون بیمه نیز وجود دارد.

 

اگر در خانه تابلوهای چوبی یا چوبی مصنوعی دارید ، به جای خلاص شدن از شر در یک بازسازی ، آن را دوباره اصلاح کنید. از بین بردن تخته های قدیمی مستلزم کشیدن آن است ، در حالی که باید دیوار جدید را وارد کنید. تخته های چوبی را می توان به راحتی سمباده زد و حفره ها را با ترکیب دیوار خشک پر کرد.

 

برای به نمایش گذاشتن جزئیات ویژه گل و گیاهان ، این ترفند را از متخصصان باغبانی و متصدیان باغ گیاه شناسی بدزدید: وسایل روشنایی لهجه بیرونی را پشت گیاهان یا مجسمه قرار دهید تا به طور چشمگیری اشکال ، بافت ها و فرم های منحصر به فرد درختچه ها ، گل ها و گیاهان زینتی را به طرز چشمگیری نشان دهد. این روش به ویژه برای باغها یا مناظر یک رنگ است.

 

اگر می بینید که عاشق الگوی خاصی از کاغذ دیواری هستید اما متوجه می شوید که این یا از محدوده قیمت شما خارج است یا برای مناطق پرتردد به اندازه کافی بادوام نیست ، به هر حال یک رول از آن را برای اهداف تزئینی بخرید. به راحتی می توانید آن را مات و قاب بندی کنید ، یا می توانید آن را در اطراف خانه برای پروژه های کوچکتر و از نوع کاردستی نگه دارید.

 

در خاتمه ، بهسازی منزل باعث می شود هر خانه ای به نظر جدید بیاید. چیزهای کوچکی مانند رنگ آمیزی دیوار یا چیزهای بزرگی مانند افزودن عایق ، می تواند خانه ها را بهتر از همیشه کند. اگر توصیه های مربوط به بهبود خانه را در این مقاله به خاطر می آورید ، می توانید خانه خود را مانند یک خانه جدید جلوه دهید.

فروشنده بازدید : 159 دوشنبه 22 دی 1399 زمان : 23:46 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 1,082
  • بازدید کلی : 36,788